Debutant i lydighet

Lørdag 17/06 og Søndag 18/06 var Øyvind og “Deepeyes Madman Across The Water” aka Siwert tilstede hos Åsnes og omegn hundeklubb for å debutere i lydighet. Lørdag gikk de inn til 1.premiering og 4 plass mens på søndag klarte de samme premiering men klatret til topps på pallen. Klubben gratulerer Les mer…

By Elverum Hundeklubb, ago

Linn og Maze i LP2

Linn og Maze deltok på lydighets stevnte i Lillehammer på torsdag 13/4. Dessverre gikk det ikke helt etter boka denne gangen da de fikk 3 øvelser underkjent som gjorde at førstepremiering uteble, men masse bra poeng ellers. Tvi,tvi. Klubben ønsker lykke til ved neste start.

By Elverum Hundeklubb, ago

Maze med debut i LP2

Linn og Maze (Just The One And Uno av Aussieboxy) debuterte i lydighet klasse 2 i helga. De gikk til en førstepremie og andre plass, både lørdag 18/02 og søndag 19/02. Klubben gratulerer så mye.

By Elverum Hundeklubb, ago

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Les mer